Thursday, November 05, 2009

Krabi!!! Here I come

Seronok nya nak pergi holiday besok...just short escapade with my girl friends aka Geng Kg dusun (GKD)...GKD ni total 9 org tapi yang beli tiket utk ke Krabi 6 org tapi sehingga ke saat ini, 4 org je akan pergi besok...
Tapi walaupun seronok, sedih pun ada gak..sedih sebab this is my first time travel overseas without hubby... thanks sayang sbb izin kan kita join kengkawan gi jenjalan and thanks sebab tlg jaga kan anak2..nanti len kali kita gi sesama plak ye...
Lot of things happened lately, which made me think of what Puan Z and AW told me "Dont be a victim. be responsible." Like today, I've sent an important email to my boss and highlighted one big issue but he replied saying that there are just a plain text... luckily there are few person understand it well, tp since big boss dah ckp mcm tu, what can I do kan...
I am starting considering to move from my current job, but here at current place I have many lovely and nice friends which never fails make me smile and laugh... ehmmm camne ek??
till then, will write more especially on Syahmi and Hafiz.... 1 more thing, I am planning for Hafiz's first birthday...

4 comments:

Filla ~ Kasih Aleeya said...

uihhh best giler!! jeles jeles!!! amik gambar byk2 k.. sometimes kite kene gak lepak2 cuti ngn kengkawan...para hubby siler memahami yer..auwwwwwww!!!

Lenny said...

best ila... have fun ok?!

happy2gether said...

ila...nanti upload pics n story-morry k?can't wait for hafiz 1st bday, jgn lupa jemput kita ek?ehhehe

hOtMaMa said...

wahh..best nyer dpt pg jalan2 dng kengkawan kan... sesekali ok la, ye tak ila?!

knp ila..mcm frust jerk dng keje.. meh la joint DiGi...hehehe!