Tuesday, October 13, 2009

Saya jatuh katil!!


Hari ni saya jatuh katil... Kenapa saya jatuh katil? Sebab abang tolak saya? Kenapa abang tolak saya?? sebab....


Mummy : Syahmi, kenapa syahmi tolak adik??
Syahmi : Syahmi ingat tu makanan, rupanya adik... (sambil buat muka tak bersalah dan innocent)
Mummy : ???



Huhuhu makanya, hari ni hari ini dalam sejarah sbb first time saya jatuh... Pipi saya lebam sikit tapi saya ok je ni... Saya pun pelik kenapa mummy n daddy tak pukul abang...ehmmm mummy ckp lagi sekali abang buat saya, mummy nak bagi basikal baru abang kat security guard yang selalu lalu depan rumah atau pada tukang kutip sampah... abang pun diam aje...




Doakan saya tak sakit apa2 ye, doa kan juga biar abang saya sayang kan saya ye...


LOVE,
Hafiz
(diterjemah dan ditulis oleh mummy)

8 comments:

iswatie "colours of life" said...

alolo..sian si Hafiz....huh kat rumah nih dlm sehari confirm ada xtvt gusti ....

cantik basikal Syahmi..nak tumpang boleh? hani & Ichlas pun dok minta beli basikal..

My Life My World said...

So comellllllllll... moga Hafiz kuat dan sihat selalu. Amin

ila de cute said...

Watie, tu ler sian hafiz..tiap2 ari sure ada gusti punya... basikal syahmi tu dah lama dia nak, basikal yg dia ada tu dah kecik dah for him tu yg last week kami belikan untuk dia...

My Life My World, Thanks and Insyallah...amin

Lenny said...

hehehhe... aku rasa kalau aish.. dah jd raja jatuh dahh... alya ko tau la... berangan sayang adik.. pegi peluk cam peluk budak baya dia... bedebuk adik dier cium lantai... huhuh....

ana said...

slam kenal.. minggu lepas gambar u all 1 family masuk paper metro kan..

ila de cute said...

Lenny, sure aish kebal lepas ni... hehhe

Ana, salam kenal gak to u...aaah last week kami glamor sekejap... hehhe

Miss Moon said...

haha lawak je syahmi nih ..

mama aiman said...

cian nyer hafiz..

ila, guna reverse saikologi la.. ckp kat syahmi, kalo buat adik dia lg, makna nya syahmi x syg adik lar, nnti mummy kasi adik kat cina jual ikan.. hehehe.. kalo dia marah, wic mean dia syg la adik dia.. so, suh dia jnji jgn buatlg..
tp, kalo dia kata, kasi jer lar.. sah dia jeles la tu, kira kurang prhatian lar tu since dpt adik nih...